Testare balsam de rufe Silan

             

               Am avut din nou norocul sa fiu aleasa intr-o noua campanie Buzzstore, de data aceasta pentru a testa balsamul de rufe Silan Soft&Oils.
              Cand a venit curierul tocmai puneam rufe la spalat asa ca am testat imediat....Rezultatul? Un miros foarte placut in casa care a persistat cateva zile pe haine.

              Rochia mea preferata cu fluturasi incepuse sa se electrizeze si nu isi mai revenea cu nimic, dar cu noul balsam Silan, pot purta din nou rochia preferata fara a se lipii de mine.....chiar m-a surprins!
              La un momendat am avut cateva rufe spalate fara balsam si unele spalate cu balsam, iar diferenta s-a vazut la calcat....cele spalate cu balsamul Silan s-au calcat mult mai usor, fierul parca le calca singur.

              Pentru ca in ghidul de Buzz era un pont despre parfumarea dulapului am zis sa incerc si eu, dar la locul de munca. Am imbibat un servetel cu balsam si l-am asezat apoi pe o farfurioara, iar langa am pus un paharel de plastic cu balsam si le-am pus pe dulapul plin de hartii. Parfumul s-a raspandit repede in tot biroul, dar dupa o saptamana mirosul a devenit greu si aspru. Cand am vrut sa-l arunc am observat ca balsamul se intarisese, devenind o gelatina ceea ce nu mi-a placut, dar probabil asta este reactia balsamului cand sta in aer liber o perioada mai lunga de timp.
               Am si eu un truc simplu pentru voi, iar daca il incercati sa-mi spuneti cum vi s-a parut.....Am ramas fara spray de mobila si pentru ca eram in toiul curateniei am zis sa umezesc o carpa curata cu balsam si sa sterg mobila. Camera se parfumeaza imediat iar pe mobila nu se va mai aseza praful atat de repede. 
               Cu hainele curate, dulapul parfumat, curatenia terminata pot veni Sarbatorile Pascale!

                Astept sa imi spuneti si voi ce parere aveti despre balsamul Silan sau care este balsamul vostru preferat!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi