Noile capsule Persil Power-Mix Caps

      Am participat la campania de testare a noilor capsule Persil Power-Mix Caps prin intermediul celor de la BuzzStore si am primit un kit de testare format din:
-  1 punga cu 28 de capsule Persil Power-Mix Caps ,
-  1 prosop de foarte buna calitate,
-  10 mostre de capsule pe care le-am impartit prietenilor
-  si brosuri informative.


      Noul detergent 2 in 1 ia forma unor capsule pre-dozate care combina beneficiile detergentului pudra, dar si ale celui lichid, oferind o solutie eficienta de curatare, chiar si la temperaturi scazute. Formula indeparteaza petele dificile si asigura curatarea profunda a tesaturii datorita detergentului pudra, in timp ce detergentul gel mentine culorile intense si ofera un parfum de durata rufelor. Acum ai dubla putere cu Persil Power-Mix pentru o curatare perfecta si rufe stralucitoare intr-o capsula bicamerala usor de folosit!
        


 Pana sa ajunga pachetul Persil eu spalasem rufele albe asa ca am incercat noile capsule pe rufe colorate ( acestea fiind create pentru rufe albe), dar si-au facut treaba foarte bine si asa. 


    Am pus in cuva masinii de spalat 1 capsula, am adaugat rufele si am dat la programul scurt (38 minute) si o temperatura de 40 grade, pentru ca asa m-am obisnuit sa spal.....rezultatul?.....rufe curate, cu un miros foarte placut, nici prea tare nici prea slab.  Mi-a placut faptul ca s-a descompus foarte bine capsula, deoarece ma ingrijora faptul ca ar putea ramane intreaga si din aceasta cauza am refuzat sa incerc pana acum capsule de detergent, dar acum cu siguranta nu vor mai lipsi din casa. 
     Am povestit prietenilor despre noile capsule si i-am facut curiosi asa ca a doua zi am dus la birou cateva capsule.



 Voi ati incercat noile capsule Persil Power Mix Caps? Cum vi s-au parut?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi