Importanta calitatii



                V-am vorbit zilele trecute despre Bilancia Shop si despre calitatea lor estimata vizual pentru ca nu mi-am achizitionat nimic, dar acuma va voi spune in clar despre aceste produse.
                 O prietena mai veche pe care nu o vazusem de mult timp si cu care iesisem in weekend la o mica plimbare mi-a zis ca si-a deschis o mica cafenea de care este tare incantata. E adevarat ca este inca la inceput si mai are nevoie de una si alta dar este pe drumul cel bun.
                Imi povestise despre o patanie cu un expressor cumparat de la cineva si dupa cateva cafele a facut scurtcircuit si i-a ars instalatia electrica. Nici nu deschisese bine si au ramas fara curent. Cat timp meseriasii isi faceau treaba, ea s-a apucat de cautat un nou expressor dar mai de calitate si cautand prin accesorii bucatarie a dat peste un espressor-kitchenaid. La inceput avea dubii, tinand cont de accidentul de care a avut parte, dar l-a achizitionat facand o comanda speciala iar acum este foarte multumita de el. Nu a avut nici un fel de problema si clientii sunt tare incantati de cafeaua gustoasa de la cafeneaua ei. 
                Expressorul are culoare almond cream , in ton cu designul cafenelei , cu 2 boilere independente pentru espresso si abur, presiune grup 15 bari, tanc de apa detasabil, capacitate 2 litri si indicatoare pentru presiune in boiler.
               Recunosc ca atunci cand mi-a zis aceste date tehnice am ramas gura casca pentru ca nu intelegeam nimic, dar nu asta era important, ci ca isi face treaba bine.
               Cu siguranta pentru ea Bilancia Shop va ramane magazinul online de unde isi va face cumparaturile de acum inainte , si, cine stie, poate se va extinde si la un mic restaurant pentru ca stie de unde sa cumpere cele mai bune produse.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi