Gradina mea 2


Se pare ca in ultimul timp sunt destul de ocupata cu treburi pe la birou si acuma cu pregatirile pentru concediu, incat de blog nu am mai avut timp, dar sper sa nu va suparati pe mine.
Daca de gatit nu am mai gatit, la gradina am inceput sa facem gardul si incet, incet bucatica mea de pamant va prinde contur ca si la vecini. 
Din legumele semanate a iesit ceapa, usturoi, patrunjel, cateva rosii si cativa castraveti.....Mult, putin, nu stiu, dar eu sunt tare bucuroasa pentru ca munca mea din primavara a dat roade.

Rosiile 

un castravete

un dovlecel 


am avut si o capsuna la prima productie :)


o poza in care se vede ca fac si eu putina treaba la un gardulet delimitator 


unii muncesc,  iar altii se distreaza


Si pentru ca maine este o sarbatoare mare, ofer un trandafir  din propria gradina tuturor celor ce poarta numele Sf.Maria si va urez un calduros La Multi Ani!


               La anu vreau sa-mi cumpar cateva unelte pentru gradina pentru ca anu asta mi-am cam distrus unghiile. Tot la anu am o idee in cap sa caut un pret pentru samanta grau pentru a semana o bucatica de pamant si apoi sa sa fac cateva aranjamente pentru casa mea sau pentru a le face cadou ;)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi