Cafea proaspata in masina



               Va place sa faceti pauza de cafea cand mergeti cu masina la drum lung la o cafenea sau va opriti pe marginea drumului si savurati cafeaua preparata adusa de acasa?....
              Ei bine noua ne place sa facem cate o pauza, undeva la marginea drumului, sa admiram peisajul cu o ceasca de cafea in mana, dar de multe ori cafeaua se raceste si nu mai are acelasi gust, ca atunci cand este proaspata. E adevarat ca avem un termos, dar daca suntem 4 persoane si facem 2 opriri nu avem ce sa mai bem, iar cu apa rece nu are farmec.
               Iarna de multe ori ni se intampla ca termosul sa fie plin cu ceai, iar pentru cafea puneam bidonul de 0,5 litri la motorul incalzit si asteptam ca aceasta sa se incalzeasca...e drept ca nu ajungea la temperaturi prea ridicate, dar macar se mai dezmortea si nu era inghetata.
               Poate veti zice ca e mult mai simplu sa intri intr-o cafenea, sa stai frumos la o masa si sa-ti savurezi linistit cafeluta, dar sincer nu-mi place asa....noi preferam natura, aerul curat si clatirea ochilor cu minunatele peisaje ale tarisoarei noastre.
               Recunosc ca m-am tot gandit cum sa improvizam „cafeaua proaspata” in masina, dar nu mi-a venit nici o idee, dar cautand prin electrice auto pe BestAuto, am gasit si aceasta cafetiera auto de care m-am indragostit la prima vedere.
              Abia astept sa primesc acest produs , caruia ii voi face un review video pentru a va arata cum se „fabrica” cafeaua intr-o masina....super inventie, dupa parerea mea.
             E adevarat ca este o cafetiera de doar 150ml, dar tot e mai bine decat sa astepti sa se incalzeasca apa la motorul masinii :)
             Va recomand BestAuto pentru ca veti gasi cu siguranta tot ce aveti nevoie pentru masina voastra la doar un clik distanta.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi