Supa crema de ridichi de post


Avem nevoie de: 
1 ceapa
 2 legaturi ridichi
200g amestec legume mexicane
2 maini de leurda
supa de legume
turmeric (optional)
condimente la alegere (patrunjel,busuioc,oregano, etc)
sare
piper
ulei

Mod de preparare:

Calim ceapa tocata marunt in putin ulei, apoi adaugam ridichile spalate si taiate feliute subtiri. Condimentam cu sare si lasam sa se inmoaie ridichile.
Adaugam legumele mexicane (eu le-am pus congelate) , calim putin si apoi adaugam supa de legume (eu am fiert apa impreuna cu o lingura de vegeta) cat sa le acopere si lasam sa fiarba toate legumele.


Cand sunt gata se adauga si leurda spalata si tocata fasii subtiri si mai lasam la fiert 10 minute.
Dupa ce leguimele sunt fierte stingem focul si lasam putin la racit apoi le blenduim si mai adaugam supa de legume daca mai este nevoie. Condimentam cu sare, piper,si alte condimente la alegere si apoi servim cu crutoane facute in casa sau cumparate. Eu de data asta am avut crutoane de la Lidl pentru ca mi s-au parut mai aspectuoase, dar am vazut ca sunt prea sarate pentru gustul meu :(

Pofta buna!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi