Floare de Zapada si evantaiul secret



      In urma initiativei  2likebutterflies  m-am gandit sa va recomand si eu o carte pe care am citit-o si care mi-a placut foarte mult. 

          Este vorba despre  Floare de Zapada si evantaiul secret, al autoarei americane Lisa See.
         Cartea am imprumutat-o de la prietena mea pentru ca imi placea coperta. Recunosc ca nu stiam nimic nici despre autoare si nici despre carte, pentru ca rar caut recenzii ale unei carti. Prefer sa vad eu singura despre ce este vorba, si am avut ocazia sa descopar o lume aparte prin intermediul acestei carti.
        Lisa See a fost mereu fascinata de povestile uitate si de acceea a inceput sa scrie despre cultura chinezeasca.
         Actiunea urmareste povestea de prietenie dintre doua fete Lily si Floare de Zapada, care devin laotong si reusesc sa comunice prin intermediul limbajului secret folosit doar de femei.
         Este un roman care m-a facut sa plang (si rar plang eu citind carti) cand citeam cum trebuiau femeile sa isi lege picioarele si prin ce chinuri treceau, cum erau obligate sa se casatoreasca in urma tratativelor facute intre parinti, si cum trebuiau sa se poarte fata de barbatii din viata lor. In tinerete fetele trebuiau sa traiasca dupa regulile tatilor, apoi dupa cele ale sotilor, iar cand ajungeau la batranete trebuiau sa asculte de fii lor.
         Recomand din suflet aceasta carte, in special femeilor, pentru ca este mai emotionanta, si cu siguranta nu veti lasa cartea din mana pana nu o veti termina de citit. Eu o citisem inainte de un examen si m-a captivata tat de tare incat nu am invatat nimic dar am luat examenul cu bine pana la urma :) 
         Acuma caut aceasta carte, pentru a o avea si eu in biblioteca personala dar nu o mai gasesc in Brasov, dar cred ca pana la urma voi apela la comenzi online ;)

Voi ce carte ati citit ultima data?
Spor la citit sa aveti!

Update: Pana la urma am gasit cartea pe elefant.ro si sunt tare bucuroasa, iar pentru ca tot urmeaza ziua de nastere a verisorului meu m-am gandit sa-i cumpar un lego racers si un lego ninjago pentru ca stiu ca ii plac tare mult acest gen de jocuri :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi