Patreaza secretele aproape



        
           La aceasta noua proba, Reeija ne invita sa ne prezentam un anumit moment din viata noastra in legatura cu gentile pe care le purtam....ei bine eu o sa va zic doar ca pentru mine geanta e obligatorie.
          Daca plec din casa si nu am o geanta pe umar simt ca imi lipseste ceva si ca nu mai sunt atat de feminina.

           Mi s-a intamplat de multe ori sa merg pana la magazinul din cartier si sa nu-mi mai iau geanta, ca pentru cativa pasi nu avea rost, si sa ma simt ciudat, sa am tendinta de a cauta portofelul sau telefonul in ceva care sta pe umar de obicei :))
           Mie imi plac mult gentile medii, nici prea mari sa intru cu totul in ele (nu ca as fi eu prea mica) dar nici prea mici sa nu pot pune mai nimic in ele. Imi place sa am loc sa-mi pun tot ce am nevoie, chiar daca se intampla uneori sa ajunga la cateva kg bune (asta cand merg la cumparaturi si sa nu mai car plasa pentr unasau doua produse) , dar na, asa suntem noi femeile...caram o multime de nimicuri. 
          Daca tot veni vorba de nimicurile din geanta mea, am zis sa fac un inventar cu ce se gaseste in momentul asta in geanta, asa ca pregatiti-va pentru ca urmeaza lista :
-          portofelul
-          agenda,
-          2 pixuri,
-          umbrela,
-          o sticla cu apa,
-          2 plase,
-          manusi,
-          oglinda,
-          pieptene
-          ruj
-          oja
-          creion de ochi
-          fard de ochi
-          2 pachete de servetele nazale
-          Crema de maini
-          Miniparfum
-          5 bomboane
-          Un pachet de guma de mestecat
-          Un memory-stik
-          Aparat foto
-          Ac de siguranta
-          Un plasture
         In geanta parca nu pareau chiar atat de multe, dar in lista par destule....oricum se pare ca inca e goala geanta mea, pentru ca am zile cand car si mai multe ca de exemplu CD-uri, reviste,carti, acte si alte hartogaraie.
         Va dati seama cat de greu e sa trec de la o geanta mare la una mai mica si sa trebuiasca sa renunt la multe din lipsa de spatiu ....un adevarat calvar.
         Voi, domnelor, puteti face o lista cu ce aveti in poseta in momentul acesta? 

Articol scris pentru SpringSuperBlog2013

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi