Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

          
             Am participat joi, 21 martie 2013, la intalnirea din Dragoste Pentru Femei , organizata de Avon si Scoala Mamelor.
            A fost un eveniment prezentat de Andreea Marin, care s-a lasat cu dialoguri, povesti de viata, emotii, si multe informatii utile despre cancerul la san dar si despre cat de importante suntem noi femeile.
            Evenimentul a durat aproape 3 ore, dar mie personal mi s-a parut ca a trecut foarte repede.
            Frumoasa Andreea Marin este singura persoana publica din Romania pe care eu o am la suflet. Este o adevarata femeie in ciuda criticilor si vorbelor urate care i se adreseaza, asa ca nu am putut pleca fara un autograf si o poza alaturi de ea :)
           Daca sunteti din Timisoara, Iasi, Craiova, Ploiesti sau Bucuresti, eu zic sa va inscrieti la eveniment pentru ca nu aveti nimic de pierdut...pentru inscrieri trebuie sa intrati aici. Inscrierea este necesara pentru a sti numarul exact de cadouri care se vor da fiecarui participant.
            Inchei prin a te sfatui sa pretuiesti viata pentru ca ea ni s-a dat fara a o cere si ni se va lua fara a fi intrebati.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Sos de usturoi