Calatorie legendara in Corfu

            
                Nu am fost inca in Corfu, dar printre prietenii mei, pentru aceasta vara, este la mare cautare vacanta Corfu, asa ca poate ma alatur si eu celor care nu si-au facut inca rezervarile.
               Din ce mi-au spus ei, vor sa mearga mai mult pentru a sta la plaja pe nisipuri curate si a se balaci in apa de culoarea smaraldului, dar eu m-am mai documentat si le-as propune sa mai vizitam si cateva obiective de pe insula.

             Pentru inceput as dori sa vizitez Biserica Agios Spyridon, inchinata protectorlui insulei, Agios Spyridon, unde se afla si moastele acestuia. As continua apoi cu vizitarea castelului Gardiki , construit in secolul XIII si care mai are doar cateva turnuri in picioare. Mi-as convinge prietenii sa mergem apoi si la  Palatul Achilleion, muzeul unde se imbina mai multe stiluri arhitecturale si care am auzit ca are o gradina superba.

            Pentru a nu sta doar la plaja i-as lua la o plimbare si pana la Muzeul de Arheologie, Muzeul banilor de Hartie, dar si Muzeul Bizantin unde se gasesc incoane vechi din secolul XV.
            Pe langa aceste obiective incarcate de istorie as face o plimbare si pe muntele Pandokratoras de unde se poate vedea intreaga insula chiar daca are doar o altitudine de aproape 900m.
           Dupa atata plimbare ar fi bine putina relatare pe terasele din piata Esplanada, considerata cea mai mare piata din sud-estul Europei.


           Intr-o saptamana sunt convinsa ca pot imbina toate aceste vizite si cu placerea de a sta la plaja iar toata lumea va fi multumita si mai mult ca sigur ne vom reintoarce cu mare drag. 
           Pentru noi, cei care inca nu ne-am facut rezervare, eu zic sa profitam de oferta celor de la Agentia de Turism Paralela45 mai ales ca au si charter cu plecare din Bucuresti.
           Voi ati fost in Corfu? Daca da, atunci astept impresii din partea voastra si noi obiective de vizitat si de ce nu, ponturi unde se mananca mai bine ;)


Articol scris pentru SpringSuperBlog2013

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi