Cadoul perfect pentru voi insiva



           
            Cel mai frumos cadou pe care mi l-as face eu, ca tot vine ziua mea, este un superb cufar plin cu ciocolata de pe Borealy.
            Stiu ca o sa spuneti ca cel mai bine e sa primim cadourile, nu sa ni le facem noi singuri, dar uneori e bine venit si un astfel de moment, pentru ca ne alegem exact ceea ce ne place. 

            E adevarat ca de multe ori mi se intampla sa primesc ciocolata, dar cred ca acest cufar cu ciocolata poate fi considerat momentul meu de rasfat.
            Pe langa faptul ca ciocolata este de origine belgiana, si nu ii pun deloc la indoiala calitatea si gustul fin, imi place acest cufar care poate fi apoi folosit in casa ca si obiect de decor. Este un cufar din lemn si piele de culoare visinului, impodobit cu ornamente in forma de flori si frunze pe un fundal metalic cu un aspect vintage.


            Ciocolata realizata din ingrediente naturale si proaspete as savusa-o in timp ce as citi o carte frumoasa sau de ce nu atunci cand stau pe iarba verde si privesc cerul albastru, ascultand ciripitul pasarelelor.
             Ciocolata nu stiu daca imi va ajunge prea mult timp, tinand cont ca sunt fanul numar 1 al ei, dar voi pastra ca amintire frumosul cufarul.
             Acesta va fi rasfatul meu de ziua mea, si sper sa nu ma criticati prea tare ca nu las pe altcineva sa mi-l cumpere :)

Articol scris pentru SpringSuperBlog2013

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi