Nominalizare Liebster Award!


              Nu m-am asteptat sa primesc o nominalizare la Liebster Award, dar uite ca am primit si eu....Mulţumesc mult pentru nominalizare Iulian ...inseamna mult pentru mine!

 Regulile sunt:
1.Numeşte şi mulţumeşte persoanei/blogului care ţi-a acordat premiul.
2.Scrie unsprezece lucruri despre tine.
3.Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de unsprezece întrebări pentru următorii nominalizaţi.
4.Nominalizează nouă bloguri pe care la admiri şi au mai puţin de două sute de urmăritori.
5.Anunţă nominalizarea pe paginile fiecarui blog.

Unsprezece lucruri despre mine :

1. Imi place sa calatoresc si sa descopar frumuseti noi ale naturii
2. Ador ciocolata
3. Imi place sa citesc
4. Imi place sa fotografiez
5.Am descoperit de curand ca imi place sa scriu
6. Imi place vara si o astept cu bratele deschise
7. Imi plac jucariile
8.Sunt o persoana calma de fel, dar si cand sunt calcata pe nervi ies scantei :)
9.Imi place sa ma uit seara la desene animate :)
10. Urasc minciuna
11.Nu ies nearanjata din casa nici daca trebuie sa duc gunoiul :))

Întrebările adresate de Iulian:

1. Ce ai face dacă ai şti că mâine vine sfârşitul lumii?
Daca chiar ar veni sfarsitul lumii, as vrea sa fiu alaturi de familie in ultimele clipe, iar pana atunci as face tot ce nu am avut timp sa fac pana in acel moment...de exemplu sa sar cu parapanta

2. Care este cartea ta preferată?
Nu pot numi una singura pentru ca sunt mai multe.....Pe aripile vantului de Margaret Mitchell, Floare de colt si evantaiul secret de Lisa See, toata colectia Secretul
 
3. Dar mâncarea preferată?
Nu pot spune ca am o mancare preferata deoarece nu sunt pretentioasa la mancare, dar pot spune ca cel mai mult ador retetele cu ciuperci.

4. Şi pentru că vorbeam despre mâncare, când ai gătit ultima oară?
Sambata am gatit ultima data, un tort amandina :)

5. Când te priveşti în oglindă eşti mulţumit( mulţumită) de ceea ce vezi (şi nu mă refer doar la fizic)?
Sunt foarte multumita da ceea ce vad in oglinda, nu doar fizic

6. A fost o întâmplare în viaţa ta care te-a marcat în mod deosebit şi ţi-a schimbat viaţa?
Da, a fost o intamplare mai neplacuta....am ramas fara frane la masina (era Dacia 1310) si m-am speriat atat de tare incat de atunci conduc doar cand este neaparata nevoie

7.  Eşti de acord cu zicala: “Cine nu este pe Facebook nu există”?
Nu sunt de acord.....existi si daca nu ai Facebook

8. Care este bancul tău preferat?
Nu am niciunul preferat...imi place sa le ascult pe toate, dar eu nu stiu niciunul :))

9. Ce părere ai despre politică?
Nu ma intereseaza politica 

10. Crezi că ai putea renunţa la televizor?
Da, si nu am ce pierde.....de 4 luni nu m-am mai uitat la televizor și nu cred ca am pierdut nimic important ;)

11. Pune-ţi singur/singură o întrebare şi raspunde la ea!
E usor sa raspunzi la intrebari dar e foarte greu sa-ti pui singur intrebari.......Ce inseamna gatitul pentru mine? Relaxare


Întrebările formulate de mine pentru nominalizaţii mei :

1. Care este anotimpul tau preferat?
2. De cat timp sunteti in blogosfera?
3. Care este cel mai nebunesc lucru facut pana acuma?
4. Unde v-ar place sa locuiti (Romania sau peste granita)?
5. Crezi ca ai reusi sa stai fara internet o luna de zile?
6. Care era jocul preferat in copilarie?
7. Cand ai fost ultima data la o piesa de teatru?
8.Ce anume te relaxeaza cel mai tare?
9. Ce ti-ai dorit sa devii cand erai mic/mica si ce ai devenit?
10. Ce lucru nu-ti lipseste niciodata de la tine?
11. Care este citatul preferat?

Nominalizările mele:
Sunt mai putin de 9 deoarece nu cunosc multi bloggeri care au sub 200 de urmariri :)

1.http://calatorii-culinare-adina.blogspot.ro
2. http://marrya-marrya.blogspot.ro/
3. http://mariaskitchen-maria.blogspot.ro/
4. http://gradinavisata.wordpress.com/
5. http://ariana078.blogspot.ro/
6. http://ramonachivereanu.blogspot.ro/
7. http://bucatariamea-paula.blogspot.ro/

Le mulţumesc şi îi asigur de preţuirea mea pe cei care îmi citesc blogul şi al căror blog îl urmăresc cu mare drag.

Comentarii

  1. Scumpilici,multumesc din suflet!
    Cum prind putin timp, rezolv!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello Kata, dupa ceva timp lipsa am venit sa te invit la o provocare la mine pe blog.Te astept cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. ":...Nu m-am asteptat sa primesc o nominalizare la Liebster Award, dar uite ca am primit si eu....Mulţumesc mult pentru nominalizare Iulian ...inseamna mult pentru mine!..."
    Felicitarile mele si la cat mai multe retete minunate !
    Te tzuc Kata !

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi