Leapsa 2013

               Incep postarile pe anul 2013 cu o leapsa preluata de la Laurentiu, participant la SuperBlog, deoarece nu am mai participat de mult timp la lepse dar si din lipsa de ocupatie in aceasta dimineata :) e o leapsa scurta asa ca sa trecem la treaba :))


1. Aștept 2013 pentru că… cifra 13 este o cifra norocoasa pentru mine si sunt sigura ca imi va merge mai bine decat anul trecut sau daca nu, atunci sa fie la fel ca 2012 si nu ma voi plange.

2. La anul m-aș muta o lună în…statiunile de pe litoral. Poate o sa zambiti sau o sa ma criticati dar eu acolo ma simt libera, iar atmosfera e una mai vesela si mai relaxanta, ca in vacanta.

3. 2013 ar putea fi diferit pentru că…am invatat (si inca mai invat) sa iubesc!

4. Ultima ceartă cu cineva am avut-o pentru că… nu imi place sa fiu contrazisa dar pana la urma tot ca mine a ramas :P

5. Sunt dezamăgita de produsul… televiziune si de aceea am renunta sa ma uit la TV de cateva luni bune.

6. Aș mai retrăi luna…cred ca tot anul nu doar o luna pentru ca a fost un an bun si frumos.

7. Sunt mai înțelept cu un an pentru că…a venit timpul sa ma maturizez.

8. Gratis, în clinica unui estetician aş încerca intervenția… sunt foarte multumita de mine si as refuza interventia chiar daca ar fi ea gratis.

9. Aş face schimb de job cu… nu cred ca as face schimb de job pentru cu imi place ceea ce fac.

10. La sfârșit de an îmi fac întotdeauna lista cu lucruri faine de văzut/făcut pentru că… vizualizand lista mereu ajung sa indeplinesc acele dorinte. Cu cat ai mai multe teluri programate pentru un timp cu atat vei lupta mai mult sa le atingi, chiar daca asta poate insemna si cititul unei carti sau vizionarea unui film.


Nu vreau sa nominalizez pe nimeni pentru leapsa dar cine doreste sa o preia este binevenit.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi