Cus cus rapid

Avem nevoie de: 

250g cus-cus
50 g parizer (indicat ar fi fost o bucata piept de pui)
100 g cascaval
1 ou fiert
sare
piper
turmeric
 

Mod de preparare:

Se prepara cus-cus-ul dupa indicatiile de pe ambalaj, adaugand in plus si un sfert de lingurita turmeric.
Cat inca este cald se amesteca cus-cus-ul cu cascavalul ras pentru a se putea topi.
Parizerul l-am taiat cubulete pe care le-am prajit in putin ulei incins, iar oul fiert l-am taiat cubulete. 
Nu ma criticati ca am pus parizer dar ma grabeam si nu am mai stat sa prajesc pietul de pui :), voi puteti pune piept de pui prajit pe gratar si cu siguranta va fi mult mai gustos.  
Amestecam apoi cus-cus-ul cu parizerul si oul tocat, condimentam cu sare si piper daca mai este nevoie si servim cald, simplu sau cu muraturi alaturi.

Pofta buna!


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi