Ciorba de burta


Avem nevoie de: 

1 kg burta vita prefiarta
un os vita
1 morcov mare
1 ceapa potrivita
1 telina
1 capatana usturoi
2 oua
300g smantana
un polonic otet
sare

Mod de preparare:

Osul de vita (eu am avut 300g ) se pune la fiert cu sare pana scade apa (aproxiativ 2 ore)si se spumeaza de cate ori este nevoie.  
Burta spalata bine se pune la fiert intr-o oala de 8 litri si se lasa pana cand burta este fiarta.
Morcovul taiat in doua, telina, si ceapa curata si crestata in patru se pun la fiert in zeama de la burta, dupa ce scoatem burta.
Burta putin racita o taiem fasii (daca nu a fost cumparata gata feliata) si apoi punem la fiert mai departe cu zarzavatul. Cand s-au fiert legumele se scot si se toaca marunt.
Intr-o alta oala punem zeama de la oasele de vita si amestecam cu zeama de la burta, adaugam si burta si zarzavatul tocat. 
Pisam usturoiul, amestecam cu galbenusurile, smantana si 1-2 polonice de zeama racita. 
Dupa ce stingem focul la ciorba adaugam smantana si apoi otetul atat cat dorim.

Pofta buna!

*** Daca nu vreti sa mai folositi si oase de vita, nu e nici o problema. Puteti renunta la aceste si va iesi ciorba la fel de gustoasa!

Comentarii

  1. Exact asa o prepar si eu !
    Este preferata sotului meu!
    Venim si noi la masa ta!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Te adaug in lista mea de "urmariti generali"!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. va astept cu mare drag....e a doua oara cand fac eu aceasta ciorba si imi place tare mult. pana acuma preferam sa o mananc la restaurant crezand ca e multa munca la ea, dar nu este asa...acuma as prepara-o zilnic :))
    te-am adaugat si eu in lista mea!
    o zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  4. fff buna! noua ne place si cu oase si fara :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi