Wake up to a better world



- Iubituuu.....tocmai am castigat un voucher pentru o saptamana la Cordoba, Argentina!!!
-Cum?


-Pai, am participat la un concurs  si am primit un voucher cadou, dar va trebui sa plecam peste 2 zile.
-Woow...si unde vom sta? Cu ce vom pleca?
-Vom pleca cu avionul pentru ca s-au ocupat organizatorii de rezervare, iar in Cordoba vom sta la NH Hoteles.

....dupa 2 zile...

-Ce frumos e in Cordoba!!
-Da iubitul meu! Aici mi-am dorit mereu sa ajung....Dar hai sa ne cazam si sa vedem ce ne poate oferii acest hotel international.
-Iubita, am ramas cu gura cascata la cat de bine arata acest hotel. Parca esti in alta lume. Totul este elegant, stilat, confortabil, primitor, iar camera arata minunat….se vede ca toate decoratiunile le-au ales cu cea mai mare atentie.
-Dragule, eu zic sa dormim putin ca drumul a fost lung si maine avem de vizitat acest minunat oras.


-"Wake up to a better world" iubita mea!....cum a fost somnul in acest pat de regi?
-Foarte dulce a fost somnul, as vrea si eu un astfel de pat la noi acasa….daca le zicem cat de mult ne-a placut salteaua nu ne dau si noua una, cadou din partea casei?
-Lasa visele draga….fugi si fa un dus si te rasfata acuma pentru ca acasa nu ai timp!

-Iubitule, cat am stat la dus am citit ambalajul cosmeticelor “Agua de la Tierra” si sti ce?…au ambalaje oxo-biodegradabile care se degradeaza in 7 ani nu in 400 cum sunt altele… si am mai observat ca fac si economie la apa, adica totul e pe senzor aici…. se vede ca se tine cont de mediul inconjurator aici..imi place mult lucrul asta.
-Foarte frumos din partea lor….am vazut si eu ca au puncte de reincarcare rapida a masinilor electrice si un “Calculator al emisiilor de dioxid de carbon”…..pacat ca nu avem masina electrica ca ne-ar fi fost de folos aceste puncte.

Dupa o saptamana in care ne-am simtit minunat, in care am vizitat multe locuri frumoase din Cordoba si ne-am bucurat de confortul hotelului a venit timpul sa impachetam si sa ne reintoarcem la traiul de zi cu zi.

-Iubita, dar nu mai putem ramane aici? E atat de bine…personalul este cald, zambitor si amabil tot timpul si parca si grijile noastre dispar intr-o asemenea companie.
-Daca ti-a placut asa mult atunci o sa mergem si noi in concediul viitor la unul din  hotelurile NH Hoteles din Romania, pentru ca s-au contruit doua. Unul e la Bucuresti iar celalat la Timisoara, si mai mult ca sigur au acelasi confort!  

Acest articol participa la SuperBlog2012.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi