Stilul Real care ti se potriveste


Ati vazut catalogul de Toamna de la real-Hypermarket? Eu da...si mi-am si ales o tinuta perfecta pentru aceasta toamna ;)



Mi-am ales o camasa mov (pg.8), 100 bumbac,la un pret mai mult decat bun (numai 49.99lei) , pe care o voi purta cu o pereche de pantaloni de dama de culoare maro (pg.8) tot din bumbac la un pret de 79.99lei. Pentru ca diminetile sunt mai racoroase la Brasov voi purta si un cardigan maro din bumbac si acril (pg.4) la pretul de numai 99.99lei, si ma voi incalta cu o pereche de ghete negre moderne din piele naturala la doar 139.00lei.

Aceasta tinuta este numai buna pentru o zi la birou, dar si pentru a iesi la o terasa cu prietenii. Elegant si comod in acelasi timp...o tinuta perfecta!

Aaaa....uitasem sa spun un lucru foarte important :) ... Colectia face parte din marca proprie Designers, iar toate tinutele sunt la moda, de calitate si mai ales pe toate gusturile si pentru toate buzunarele!

Acest articol participa la SuperBlog2012!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi