Clatite in tigaia Fissler

Sapatamana trecuta primisem un telefon de la curier ca are un pachet pentru mine  dar ca nu stie de unde este ...nici nu stiam ce as fi putut sa primesc asa ca astept cumintica curierul si deschid repede pachetul...surpriza mare cand am vazut tigaia Fissler pe care am avut norocul sa o primesc in urma concursului  "Clatidiada blogerilor culinari" organizat de cei de la Gateste Sanatos. 
Nu am avut timp sa pun la treaba tigaia in aceeasi zi, asa ca dupa 3 zile m-am apucat de facut Clatite umplute cu ce avem in casa.



Avem nevoie de:
Clatita
200g faina
250ml lapte
  2 oua
50ml ulei
sare

Umplutura
o bucatica piept pui
100 g branza
1 ceapa
 ardei gras
ceapa
sare
piper

  Mod de preparare:

Din faina, lapte, oua, ulei, sare si zahar se fac clatite mai grosute (mie mi-au iesit 5 clatite).
 

 
Ceapa se curata, se toaca marunt si se caleste in ulei. 
Peste ceapa adaugam carnita fiarta taiata marut si condimentam cu sare, piper si patrunjel. 
Lasam la prajit aproximativ 5 minute.
 Punem in mijlocul fiecarei clatite cate un pic de compozitie de ceapa cu carne, apoi punem branza rasa, felii de rosii, ardei gras si impaturim clatita. 
 
Deasupra putem pune smanatana sau alt sos, dupa preferinta.


De tigaiea FISSLER pot sa spun doar ca este SUPERRRR!!!!!!!!......Clatitele se rumenesc frumos, nu se lipesc, iar de curatat se curata foarte repede si devine ca noua. 
O recomand cu mare drag si multumesc inca odata celor de la Gateste Sanatos pentru acest minunat cadou :*
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cus-cus cu branza

Din Dragoste pentru Femei cu Andreea Marin si Avon

Sos de usturoi